چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد

حوزه / امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران به عنوان کانون مبارزه با استکبار جهانی مطرح است، گفت: این موضوع ترس و وحشت استکبار جهانی را به همراه دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛حجت الاسلام حسن ترابی امروز در مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان در بروجرد با اشاره به اینکه استکبار ستیزی شاخصه اصلی انقلاب اسلامی است، اظهارداشت:۱۳ آبان روز خشم ملت ایران در برابر جنایت های آمریکای خونخوار است.

وی با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران به عنوان کانون مبارزه با استکبار جهانی مطرح است، تصریح کرد:این موضوع ترس و وحشت استکبار جهانی را به همراه داشته است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه آمریکا دشمن اصلی و درجه یک ایران اسلامی است، خاطر نشان کرد: جنایت های آمریکای خونخوار در طول نیم قرن گذشته علیه ملت ها بر کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی، خطاب به افرادی که فکر می کنند دوستی با آمریکا برخی مشکلات را حل می کند، افزود: این تفکر کاملا غلط است، چرا که آمریکا همواره زیاده خواه و بدقول بوده است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا کشوری بحران زده محسوب می شود، تصریح کرد: "مرگ بر آمریکا" شعار محوری ملت ایران است و تا آخرین لحظه ملت بصیر و انقلابی در مقابل استکبار جهانی ایستادگی خواهد کرد.

امام جمعه بروجرد در پایان با اشاره به اینکه با گذشت ۹ ماه از برجام، آمریکا همچنان به دروغگویی و بدعهدی خود ادامه داد است افزود: آمریکا قابل اعتماد نیست و دشمن بزرگ ایران اسلامی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha