جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عباسی

حجت الاسلام والمسلمین عباسی گفت: نسل نوجوان و جوان ایران اسلامی همواره در روند رشد و شکوفایی حرکت های اسلامی و انقلابی جامعه مؤثر بوده و هویت ضد استکباری و ستم ستیزی آنها هویت جدانشدنی از این قشر به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، در جمع طلاب مدارس علمیه مولاوردیخان و صالحیه قزوین، گفت: سیزده آبان به ما آموخت که وقتی یک کلت متکی به حمایت الهی و قدرت درونی خود باشد، چیزی نمی تواند جلوی آن را بگیرد .

مدیر حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز بهترین فرصت مناسب برای اعلام پویایی، نشاط و آمادگی ملت بیدار و بیدارگر ایران اسلامی در مبارزه بی امان با استکبار است.

وی افزود: ملت بزرگ ایران با حضور جدی و معتقدانه در صفوف مجاهدان کبیر، 13 آبان را روز نمایش عظیم عزت خواهی و قدرتمندی خود در برابر استکبار جهانی و در راس آن آمریکای مستکبر قرار داد و با فریادهای "مرگ بر آمریکا" آن را به اثبات رساند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 ثمره انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد: ملت انقلابی ایران برای رسیدن به هدف های والا و بزرگ، چه در زمان رزیم پهلوی و چه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، از هیچ کوششی فروگذاری نکرده اند.

وی به نقش تاثیرگذار نوجوانان و جوانان در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: نسل نوجوان و جوان همواره در روند رشد و شکوفایی حرکت های اسلامی و انقلابی جامعه مؤثر بوده و هویت ضد استکباری و ستم ستیزی آنها هویت جدانشدنی از این قشر به شمار می رود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha