جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شعار مرگ بر آمریکا

حوزه/ حجت الاسلام مرتضایی با بیان این که حذف شعار مرگ بر آمریکا، اولین قدم برای تسلط دوباره استکبار بر کشور است، خاطرنشان کرد: معنای مرگ بر آمریکا، یعنی مرگ بر قدرت های استکباری و مداخله جو.

حجت الاسلام غلامرضا مرتضایی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در بیرجند با بیان این که 13 آبان، روز بزرگی در تاریخ ایران است،اظهار کرد: این روز به عنوان سمبل قدرت و ازخود گذشتگی و به  عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در تاریخ ایران می درخشد.

وی، استکبارستیزی راجزء مبانی انقلاب دانست و تصریح کرد:آمریکا، بزرگترین مصداق استکبار محسوب می شود.

این فعال فرهنگی، با بیان این که حذف شعار مرگ بر آمریکا، اولین قدم برای تسلط دوباره استکبار بر کشور است، خاطرنشان کرد: معنای مرگ بر آمریکا، یعنی مرگ بر قدرت های استکباری و مداخله جو.

حجت الاسلام مرتضایی نیا با اشاره این که شعار مرگ بر آمریکا، یک شعار بین المللی شده است، یادآور شد: این شعار، به این معنی است که ما دیگر سلطه نمی پذیریم.

وی با بیان این که دولت آمریکا در میان هیچ ملتی وجه عمومی ندارد، عنوان کرد: تا خوی استکباری در آمریکا وجود دارد، شعار "مرگ بر آمریکا"  ادامه خواهد داشت.

استاد حوزه خراسان جنوبی با اشاره به این که همه گرفتاری های جامعه امروز، از آمریکا نشأت می گیرد، بیان کرد: شعار مرگ برآمریکا، شعار یک ملت نیست، بلکه شعار تمام مظلومان عالم بشریت است.

حجت الاسلام مرتضایی نیا ضمن اشاره به سخنی از رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) مبنی بر این که «آمریکا،شیطان بزرگ است»، ابراز کرد: اگر انسان، نگاهی به کارنامه آمریکا بیندازد متوجه می شود که هرجا آمریکا وارد شود، قبلا شیطان نیز وارد شده است.

وی با اشاره به این که با فرهنگ حسینی در مقابل آمریکا می ایستیم، متذکر شد: فرهنگ حسینی یعنی خستگی ناپذیری و تسلیم ناپذیری و فرهنگ ذلت ناپذیری در برابر زورگویان جهان است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha