پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قرآن

حوزه/ نمایشگاه علما و انس با قرآن کریم با هدف آشنایی طلاب جوان با برکات و اسرار انس با قرآن در مسیر طلبگی در مشهد اردهال برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کاشان، هفتمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه های علمیه سراسر کشور در مشهد اردهال در حال برگزاری است و یکی از بخش های جانبی این مراسم، برگزاری نمایشگاه های قرآنی با رویکرد علما و مرجعیت و حوزه های علمیه و قرآن کریم است.

نمایشگاه علما و انس با قرآن کریم از جمله نمایشگاه هایی است که در امامزاده علی بن محمد باقر(ع) برگزار شده و مورد استقبال طلاب شرکت کننده در این مسابقات و مردم و زائران این حرم شریف قرار گرفته است.

در این نمایشگاه تابلوهایی از بزرگان حوزه های علمیه از قدیم تا عصر معاصر و امروز قرار دارد که ارایه دهنده برکاتی است که بزرگان و علما و مراجع حوزه های علیمه در طول تاریخ از هم نشینی و انس با قرآن به دست آورده اند.

همچنین در این تابلوها برگ هایی از زندگی و انس شخصیت هایی چون ملاصدرا، امام راحل، مقام معظم رهبری، آیات کشمیری، مدرس، شهید مطهری، مرعشی نجفی و...  بیان شده است که طلاب با قرائت این متون با ابعاد نهفته و اسرار انس با قرآن و اهمیت آن در تحصیل و طی طریق نورانی طلبگی آشنا می شوند.

گفتنی است، هفتمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه که از امروز کار خود را آغاز کرده است، روز شنبه 15 آبان ماه با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در مشهد اردهال به کار خود پایان می رسد.

انتهای پیام/ ص

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha