جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله موسوی جزایری ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، با بیان اینکه کشتار مردم بی‌گناه یمن، نابودی آل سعود را نزدیک می‌کند، گفت: این حکومت ملعون که إن‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک سزای اعمال ننگین خودش را می‌بینید، نوکر حلقه‌به‌گوش استکبار بوده و بویی از اسلام نبرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در جمع برخی کارکنان وزارت نفت، در سخنانی به اهمیت «توجه به نماز اول وقت» اشاره کرد و اظهارداشت: انسانی که همه اعمال واجب خود را انجام هد، اما نسبت به نماز اهمیت آن‌چنانی ندهند، هیچ فایده‌ای نداشته و به‌مثابه خانه‌ای است که وسط دریاچه‌ای خروشان بنا شده باشد.

امام جمعه اهواز، «نماز» را بهترین عمل انفرادی و اجتماعی برشمرد و تصریح کرد: در روایت آمده است که پیامبر(ص) نماز را بهترین کارها توصیف کرده و به همین دلیل ما شیعیان بر سنت رسول‌الله(ص) مانده و در اذانمان پس از «حَی عَلَی الصَّلاةِ» و «حَی عَلَی الْفَلاحِ»ف «حَی عَلی خَیرِ الْعَمَلِ» می‌گوییم.

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، ادامه داد: ما افتخار می‌کنیم که مذهبمان، مذهب کشف الحقائق جعفر بن محمد الصادق(ع) است که فرمود «ما تغییرات پس از رحلت رسول خدا را قبول نداریم و به همان سنت نبوی یعنی اسلام ناب محمدی، پایبند هستیم.

آیت الله موسوی جزایری، با اشاره به حقانیت راه شیعیان علی بن ابیطالب(ع)، اظهارداشت: اگر سعودی‌های ملعون امروز با ملت مسلمان ایران و دیگر ملت‌های مستضعف منطقه همچون «یمن» دشمنی می‌کنند صرفاً به دلیل آن است که محب علی ابن ابی‌طالب و پیرو سیره رسول بوده و خواستار استقلال ملی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در پایان، با بیان اینکه آل سعود، نوکر حلقه‌به‌گوش استکبار و صهیونیست است و کشتار مردم بی‌گناه یمن، نابودی‌اش را نزدیک‌تر کرده است، گفت: این حکومت ملعون که إن‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک سزای اعمال ننگین خودش را می‌بینید، بویی از اسلام نبرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha