جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
درس اخلاق آیت الله حائری شیرازی در پردیسان

حوزه/ اولین جلسه از درس اخلاق آیت الله حائری شیرازی با موضوع خانواده و رسم زندگی جمعه شب در مسجد حضرت زینب(س) پردیسان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در این جلسه که با همت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان قم نمایندگی پردیسان برگزار شد آیت الله حائری شیرازی به سؤالات مجری برنامه و حاضرین در جلسه در مورد مباحث اخلاقی و رسم زندگی در خانواده پاسخ داد.

حجت الاسلام بخشایش مسئول مرکز خدمات پردیسان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار حوزه بیان کرد: به علت تراکم جمعیتی خانواده‌های طلاب در پردیسان و احتیاج مبرم خانواده‌ها به مباحث اخلاق در خانواده، اجرای یک پیوست فرهنگی ویژه خانواده‌ها در این منطقه احساس می‌شد و با رایزنی‌هایی که صورت گرفت از آیت‌الله حائری شیرازی برای برگزاری چنین مباحثی دعوت به عمل آوردیم.

وی ادامه داد: امشب اولین جلسه از درس اخلاق آیت الله حائری شیرازی در مسجد حضرت زینبت(س) برگزار شد که بحث بسیار خوب و با تأثیر بسیار بالایی بود و انتظار داریم این مباحث بتواند گره ای از مشکلات خانواده‌ها باز کند.

مسئول نمایندگی مرکز خدمات پردیسان با بیان اینکه جمعه شب‌ها بلافاصله بعد از نماز مغرب و عشا این جلسه برگزار می‌شود، گفت: هفته آینده این جلسه طبق برنامه برگزار خواهد شد ولی دو هفته بعدی به دلیل همزمانی با ایام اربعین و مسافرت بسیاری از طلاب برای حضور در کربلا، این جلسه تشکیل نخواهد شد ولی از هفته‌های بعد سعی خواهیم کرد که این جلسه برگزار شود.

وی تصریح کرد: مباحث مطرح شده بسیار مؤثر و مشکل‌گشا هستند و پیش‌بینی می‌کنیم که حدود 70 جلسه برای بیان کامل مباحث نیاز باشد و امیدواریم که بتوانیم این دوره‌ها را به‌صورت مرتب برگزار کنیم.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha