جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
احمد زاهد حمیدی

حوزه/ احمد زاهد حمیدی معاون نخست وزیر مالزی در مراسمی گفت: جریانی در دنیای غرب شکل گرفته که مخالف ترویج اسلام است و دلیل آن نیز شکوفایی سریع اسلام در دنیای امروز می‌باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»به نقل از malaysiatoday.com، 'احمد زاهد حمیدی' معاون نخست وزیر و وزیر کشور مالزی در مراسم فارغ التحصیلی "حافظ الاقصی" و در برنامه ویژه  "اولوا الالباب" که در مسجد تانه ایالت ملاکا برگزار شد، در سخنانی گفت: یک جریان بی‌پایه و اساس در دنیای غربی شکل گرفته که مخالف ترویج اسلام می‌باشد و دلیل آن نیز این حقیقت است این آیین در جهان امروز رو به گسترش بوده و اسلام سریع‌ترین شکوفایی را در دنیا از خودش نشان می‌دهد. این جریان از آن جهت ترسیده‌ است که توسعه سریع اسلام با 1.8 میلیارد مسلمان در سرتاسر دنیا، به یک منبع حیاتی برای تقویت این دین مبدل شود.

او در ادامه افزود: در این میان آن‌ها سعی دارند مسلمانان را با گروه‌های متخاصمی چون داعش مرتبط بدانند، این درحالی است که 87% تروریست‌های داعشی ساده‌‌ترین تحصیلات علوم دینی را هم ندارند.

حمیدی در پایان گفت: بنابراین مسلمانان خودشان این گروه‌ها را محکوم کنند. نگذارید پیروان دیگر ادیان این کار را انجام دهند، بلکه مسلمانان نیز می‌توانند چنین کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha