پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سعید الشهابی

حوزه/ الشهابی گفت: محاصره الدراز جنایتی است که آل خلیفه بر آن اصرار دارند تا توحش خود را بیشتر نشان دهند و این در حالی است که دانش آموزان، پیران و کارگران باید ساعت ها برای ورود به الدراز در انتظار بمانند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، دکتر سعید الشهابی دبیرکل جنبش احرار البحرین استمرار محاصره شهر الدراز و مردم آن را توسط نیروهای امنیتی آل خلیفه محکوم کرد و گفت: مردم الدراز هنوز برای ورود به منطقه مسکونی خود باید در انتظار بمانند و بازرسی شوند.

وی افزود: محاصره الدراز جنایتی است که آل خلیفه بر آن اصرار دارند تا توحش خود را بیشتر نشان دهند و این در حالی است که دانش آموزان، پیران و کارگران باید ساعت ها برای ورود به الدراز در انتظار بمانند.

الشهابی تاکید کرد: مردم بحرین همچنان به انقلاب و پیگیری خواسته های خود مبنی بر لزوم تحقق دموکراسی و مشارکت در تعیین سرنوشت خود ادامه خواهند داد و تا سرنگونی آل خلیفه از پا نخواهند نشست.

لازم به ذکر است نیروهای امنیتی آل خلیفه از 20 ژوئن (31 خرداد) منطقه الدراز را به خاطر تجمع مردم در مقابل منزل آیت الله عیسی قاسم و حمایت های مردمی از ایشان محاصره کرده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha