پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
علی مولایی

حوزه/ مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه خواهران از برگزاری چهارمین نشست مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران در سال ۱۳۹۵ و همچنین دهمین ‌هم‌اندیشی سالانه دبیران کمیته‌های ستادی و استانی در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام علی مولایی  گفت: چهارمین نشست مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران روزهای شانزدهم و هفدهم (یکشنبه و دوشنبه) و دهمین ‌هم‌اندیشی سالانه دبیران کمیته‌های ستادی و استانی در روزهای هجدهم و نوزدهم آبان ماه جاری (سه‌شنبه و چهارشنبه) در مشهد مقدس برگزار می‌گردد.

مدیرکل روابط عمومی و امور‌ بین‌الملل حوزه‌های علمیه خواهران، ایراد سخنرانی مدیر و مسئولان حوزه‌های علمیه خواهران و همچنین برگزاری نشست هم‌اندیشی با حضور مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران با مسئولان مرکز را از برنامه‌های چهارمین نشست مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران عنوان کرد.

حجت‌الاسلام مولایی تصریح کرد: در این نشست افزون‌بر سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران، معاونان ارتباطات و امور حوزه‌های علمیه، آموزش و... و مدیران و معاونان استانی حوزه‌های علمیه خواهران سخنرانی می‌کنند.

وی ایجاد همفکری و تعامل پیش از پیش بین مسئولان مرکز و مدیران استانی را از اهداف این اجلاس‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: با تصویب شورای اداری حوزه‌های علمیه خواهران، هر سال ۶ نشست دو روزه مدیران استانی با موضوعات از پیش تعریف شده در حیطه فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمانی مرکز برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha