جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی- رئیس بسیج طلاب قزوین

حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون قزوین گفت: دشمن با برنامه‌های مدون و وسیع، به تبلیغ علیه روحانیت پرداخته و با درک ارزش این پایگاه مقدس، هدفی جز ضربه زدن به این قشر تاثیرگذار ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از قزوین ،حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای مدافعین حرم، در قزوین  بر داشتن بصیرت در عصر کنونی تاکید کرد و گفت: حملات دشمن هنوز علیه ایران اسلامی تداوم دارد و همه آحاد ملت باید با توجه به توطئه های دشمن اطلاعات خود را به روز نگه دارند.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون  استان قزوین بیان داشت: دشمن با برنامه‌های مدون و وسیع خود به تبلیغ علیه روحانیت پرداخته و با درک ارزش این پایگاه مقدس، هدفی جز ضربه زدن به این قشر تاثیرگذار ندارد

وی افزود: اگر بصیرت و آگاهی نباشد قطعا تبلیغات دشمن تاثیرگذار خواهد بود، بنابراین باید با بصیرت کامل بتوانیم نقشه‌های دشمن را خنثی و آنها را مایوس کنیم.

حجت الاسلام مصطفایی ادامه داد: حوزه باید به دنبال تربیت شخصیت‌هایی همچون آیات مفتح،  مطهری و بهشتی ها باشد  و با این رویکرد و نگاه وارد  حوزه علمیه  شود و به فعالیت بپردازد.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین بیان این‌که باید قدرشناس نعمت ولایت و نظام اسلامی باشیم، تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب و رهبری است که زمینه حضور روحانیت شیعه در مساجد، اماکن، سازمان ها، نهادها و عرصه های بین الملل فراهم شده است، اگر از این فرصت استفاده نکنیم، قدرشناس مکتب تشیع نبوده ایم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha