پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شهادت یکی دیگر ازشیعیان برجسته پاکستانی

حوزه/ در پی حمله مسلحانه تروریست‌های تکفیری سپاه صحابه در کراچی، یکی دیگر از شیعیان به ضرب گلوله به شهادت رسیده و یک تن دیگر مجروح شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، یک جوان شیعه دیگر در پاکستان به دست تروریست‌های تکفیری این کشور به شهادت رسید.

شنبه شب، تروریست‌های دیوبندی از لشگر جنگهوی، شاخه‌ای از گروه تکفیری سپاه صحابه در پاکستان به یک خانواده دیگر شیعه حمله کرده و منجر به شهادت یکی از شیعیان برجسته جامعه رضوی جدید در کراچی و مجروح شدن یکی از سالمندان شیعه شدند.

سیدکرمان کاظمی، 36 ساله پسر طاهر کاظمی، درحال بازگشت به منزلش در کلنی شاه فیصل بود که اتومبیلش مورد حمله تروریستی قرار گرفت. در این حمله مسلحانه، کامران به شهادت رسیده و انوار علی کاظمی پسر اصغر کاظمی مجروح شد.

پیکر شهید شیعه پس از طی کردن فرایندهای قانونی به حسینیه ایکولی منتقل شده و فرد مجروح هنوز در بیمارستان تحت مداوا قرار دارد.

درحالی که تروریست‌های تکفیری در کشور پاکستان آزادانه و بدون توقف به کارشان ادامه می‌دهند، به نظر می‌رسد دولت پاکستان بی‌تفاوت از کنار ترور شیعیان این کشور می‌گذرد. رهبران و احزاب شیعه در پاکستان نیز این جنایت را به شدت محکوم کرده و خواستار دستگیری اورنگ زیب فاروغی و احمد لدهیناوی از رهبران سپاه صحابه، به جرم کشتار شیعیان در سرتاسر پاکستان از جمله کراچی شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha