پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نمایشگاه یک روزه «میراث اسلامی» در کانادا

حوزه/ نمایشگاه «میراث اسلامی» روز گذشته ۵ نوامبر توسط بخش خواهران حلقه اسلامی شمال آمریکا در غرفه شیشه‌ای میدان بزرگداشت میسه سوگا برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»به نقل از mississauga.com، ساکنان شهر میسه سوگا در جنوب انتاریو در کانادا، روز شنبه با بازدید از نمایشگاه هنر اسلامی، با یکی از قدیمی‌ترین تمدن‌ها و فرهنگ‌های تاریخ جهان آشنا شدند.
این نمایشگاه با عنوان «میراث اسلامی» روز گذشته 5 نوامبر 2016،  توسط بخش خواهران حلقه اسلامی شمال آمریکا (ایکنا) در غرفه شیشه‌ای میدان بزرگداشت میسه‌سوگا برگزار شده و برای بازدید عموم مردم از تمامی رده‌های سنی آزاد بود.
این مراسم یک روزه شامل غرفه‌های متعددی بود که هر یک فرهنگ و میراث اسلامی را به نمایش گذاشته بودند. همچنین آثار هنری یکی از هنرمندان مسلمان با نام عظما بلال نیز در معرض نمایش قرار گرفتند. به علاوه فرصتی برای آشنایی با زندگی پیامبر اسلام، حضرت محمد (ص)، غذاهای مورد استفاده ایشان از جمله خرما، انجیر، عسل و زیتون فراهم شده و مطالبی در رابطه با حجاب اسلامی و میراث دانشمندان مسلمان در دنیا به نمایش درآمد. بازدیدکنندگان غیرمسلمان همچنین  می‌توانستند لباس‌های اسلامی را امتحان کنند.
زکیه سلیمان از شاخه خواهران ایکنا در میسه‌سوگا درباره برگزاری این نمایشگاه گفت: هدف‌ ما ترویج و ارتقاء دین، فرهنگ و میراث اسلامی و از بین بردن سوءتفاهمات درباره اسلام است.
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha