جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام یونس گلی

حوزه/ حجت الاسلام یونس گلی با اشاره به خدمت رسانی فرهنگی، اسکان، پذیرایی و ... حوزه استان ایلام به زائران اربعین حسینی، خواستار حمایت و همکاری مدیریت های استانی حوزه در این عرصه شد.

 حجت الاسلام یونس گلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در ایلام  با تاکید بر استفاده از ظرفیت های پیاده روی اربعین، گفت: اربعین فرصت بسیار خوبی برای جذب جوانان و انتقال معارف ناب اهل بیت(ع) به اقشار مختلف مردم است و حوزه های علمیه باید در این عرصه پیش قدم باشند .                                                            

  وی با اشاره به خدمت رسانی حوزه علمیه ایلام به زائران اربعین به ویژه حوزویان زائر عتبات عالیات، افزود: با توجه به تشرف خیل عظیم زائران در ایام اربعین به عتبات از مرز مهران، حوزه استان همه ساله خدماتی را شامل اسکان روحانیون و طلاب زوار در مدارس علمیه شهرستان های ایلام، سرابله، ایوان، دره شهر، دهلران و مهران، پذیرایی، پارکینگ و ... را به زائران ابا عبدالله(ع) ارائه می کند.

معاون حوزه علمیه ایلام، برپایی ایستگاه صلواتی، استقرار روحانیون و پاسخگویی به سئوات دینی و شبهات زائران، توزیع اقلام فرهنگی، انتشار کتابچه معرفی عتبات عالیات و ... را از دیگر خدمات حوزه استان به زائران کربلای معلی برشمرد.

حجت الاسلام گلی با اشاره به امکانات محدود حوزه استان ایلام و لزوم خدمت رسانی مطلوب تر به زائران اربعین، خواستار مشارکت حوزه های استان ها در امر خیر شد و گفت: مدیریت های استانی حوزه می توانند با در حوزه ایلام را در خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) یاری نمایند و یا با برپایی ایستگاه های صلواتی به نام حوزه همان استان در مسیر مرز مهران و ارائه خدمات فرهنگی، تبلیغی و پذیرایی، در خدمت به زائران اربعین حسینی سهیم شوند.

وی در پایان تصریح کرد: حوزه ایلام، آمادگی فراهم سازی بستر حضور حوزه های استان ها برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی را دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha