جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 سید محمد کاظم مدرسی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین مدرسی با محکوم کردن هنجار شکنی ها و تحرکات غیر ارزشی در یزد، گفت: دشمن در صدد نابودی ارزش های دینی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد کاظم مدرسی با انتقاد از برخی حرمت شکنی ها در یزد و اختلاط زن و مرد در برنامه های فرهنگی، گفت: شارع مقدس برای رعایت عفت و حیا دستورات خاصی دارد و روح دستورات اسلام عبارت است از دوری از بی حیایی و بی عفتی و طبعاً اینگونه حرکت ها از هر منشا و شخصیتی که صادر شود، یا از هر نهادی که مجوز داشته باشد، با روح عفت و حیا سازگاری ندارد.

نایب رئیس شورای حوزه علمیه استان یزد افزود: متاسفانه امروز افراد دانسته یا ندانسته و به بهانه های گوناگون به فرهنگ اصیل اسلامی ضربه می زنند.

وی با تاکید بر نقش مسئولین فرهنگی گفت: بر نهادهای نظارتی فرض است تا حتی الامکان با اعتقاد به احکام الهی نسبت به این حرکت ها تذکر داده و واکنش از خودشان نشان بدهند. در حقیقت دستگاه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک فریضه عمومی باید در این مسیر با چشمی باز تر و بیدارتر اهداف شیطانی جنگ نرم را رصد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی اظهار کرد: ما حرکت های غیرارزشی را در راستای اهداف شیطانی جنگ نرم می دانیم که شاید افراد مباشر خیلی عالم به این معنا نباشند، اما نقشه ها و اهدافی که پشت سر قرار دارد، طراحی های دقیق برای پیشبرد نقشه جنگ دشمن در میدان نبرد نرم است.

گفتنی است، در روزهای اخیر سمیناری در یزد برگزار شد که با توجه به عدم نظارت نهادهای مسئول، سمیناری که قرار بود به منظور کنترل ذهن برگزار شود تبدیل به مجلس رقص و پایکوبی گردید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha