چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ویژه نامه نکته ها

حوزه/ ویژه نامه "نکته ها" پیرامون سجایای علمی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی رهبر معظم انقلاب، از سوی خبرگزاری حوزه تهیه و منتشر و در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات عرضه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» مستقر در نمایشگاه مطبوعات تهران، ویژه نامه "نکته ها" پیرامون سجایای علمی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی آیت الله العظمی خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، به همت خبرگزاری حوزه تهیه و منتشر و در دسترس بازدیدکنندگان نمایشگاه بیست و دوم مطبوعات قرار گرفت.
در این ویژه نامه، مصاحبه های اختصاصی و جذاب خبرگزاری حوزه با سه تن از همراهان رهبر معظم انقلاب، از دوران طلبگی تا رهبری منتشر شده که از جمله آنها می توان به آیت الله محمد یزدی، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اشاره کرد.
آیت الله یزدی در این گفتگو، علاوه بر بیان خاطرات خواندنی از  دوران آشنایی و همراهی با مقام معظم رهبری، به تبیین شخصیت سیاسی، بنیه علمی و فقهی، تدابیر معظم له در اداره نظام اسلامی و ... پرداخته است.
گفتگوی دیگر منتشره در ویژه نامه "نکته ها" با حجت الاسلام و المسلمین مروی، معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری است که در آن به نگاه آیت الله العظمی خامنه ای به حوزه های علمیه و مراجع عظام تقلید، ابعاد شخصیتی، سجایای اخلاقی، شیوه زندگی و همچنین نقل خاطرات جذاب از سال ها همراهی با رهبر معظم انقلاب پرداخته که مطالعه آن، برای هر مخاطبی جذاب خواهد بود.
آخرین گفتگوی منتشر شده در ویژه نامه "نکته ها"، گفتگو با حجت الاسلام والمسلمین علی اکبریان معروف به حاج شیخ اکبری، هم حجره ای مقام معظم رهبری در دوران طلبگی است.
شیخ اکبری  که در مدرسه عالی فقه(حجتیه) با حضرت آیت الله خامنه ای هم حجره ای بوده است، در این گفتگو از خاطرات آن دوران سخن گفته است.
در بخش پایانی این ویژه نامه با عنوان "آیت الله العظمی خامنه ای از دیدگاه بزرگان حوزه" نیز به سخنان علمای بزرگی چون آیات عظام گلپایگانی(ره)، اراکی(ره)، فاضل لنکرانی(ره)، بهجت(ره)، مشکینی، بهاالدینی(ره)، مهدوی کنی(ره)، شهید بهشتی(ره)، شهید مطهری(ره) و همچنین علمای معاصر شیعه از جمله آیات عظام سیستانی، ، صافی گلپیایگانی و نوری همدانی، در توصیف شخصیت رهبر معظم انقلاب پرداخته شده است.
برپایه این گزارش، ویژه نامه "نکته ها"، در غرفه های خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات توزیع می شود.
انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha