جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کانون های مساجد

حوزه/ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان از برگزاری کارگاه های پژوهشی در این کانون ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از خرم آباد؛حجت الاسلام سید علی موسوی، امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری کارگاه های پژوهشی کانون های مساجد استان خبر داد و با اشاره به اینکه این کارگاه ها برای ۵۰ هسته پژوهشی کانون ها برگزار خواهد شد، گفت: در این کارگاه ها تلاش می شود مدیران هسته های پژوهشی با آخرین روش های تحقیق و پژوهش آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه ارائه راهکارهای پژوهشی و اولویت دادن به تحقیقات کاربردی از مهمترین اهداف کارگاه های پژوهشی برای کانون های فرهنگی هنری مساجد است، تصریح کرد:در این طرح تلاش می شود با شناسایی ،ترغیب و تشویق پژوهشگران در جهت ارائه پژوهش ها و تحقیقات کاربردی در حوزه های دینی،فرهنگی و اجتماعی قدمهای اساسی برداشته شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، عمق بخشی به فعالیتهای پژوهشی در کانونهای فرهنگی هنری مساجد را از دیگر اهداف این دوره های آموزشی برشمرد و خاطر نشان کرد:برخی از این پژوهش ها با هدف احیای مسجد تراز اسلامی انجام خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی در پایان متذکر شد:در هسته های پژوهشی کانونهای فرهنگی هنری مساجد مشکلات تربیتی،فرهنگی و اجتماعی در سطح ملی و منطقه ای بررسی خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha