سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
پژوهش

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه زینبیه خرم آباد از تشکیل شورای پژوهشی در این مدرسه خبرداد.

خانم مهین بیرانوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد از تحصیل قریب به ۷۰ طلبه حضوری و غیر حضوری در این مدرسه خبر داد و  با اشاره به اینکه از این تعداد ۳۴ نفر طلبه حضوری و مابقی غیر حضوری هستند، گفت: این تعداد طلبه در سطح ۳ حوزه در رشته تفسیر علوم قرآنی به تحصیل مشغول هستند.

وی با اشاره به فعالیت تبلیغی و اثر گذار خواهران مبلغه در جامعه، تصریح کرد:وجود مبلغان و تبلیغ کارآمد می تواند در کاهش اثرات جنگ نرم دشمنان تاثیر به سزایی داشته باشد.

مدیر مدرسه علمیه زینبیه(س) خرم آباد از فعالیت تبلیغی بیش از ۲۰ طلبه این مدرسه در اماکن تبلیغی استان خبر داد و خاطر نشان کرد: طلاب این مدرسه با حضور در مدارس،حلقات صالحین ،دستگاهها و نهادهای اجرایی استان و جلسات خانگی به تبلیغ و تبیین تحکیم مبانی خانواده و نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف می پردازند.

بیرانوند همچنین از اعزام مبلغان برای اجرای برنامه های فرهنگی سپاه و کمیته امداد استان خبر داد و گفت:مبلغان با حضور در برنامه های این نهادها در افزایش آگاهی های دینی و بصیرت سیاسی مخاطبان قدم برمی دارند.

وی در پایان از ایجاد شورای پژوهشی متشکل از ۵ نفر اساتید این مدرسه خبر داد و افزود:در این شورا که ماهانه برگزار می شود اساتید راهکارها و نظرات لازم را برای ارتقاء کیفیت طرحهای پژوهشی،تحقیقاتی و پایان نامه نویسی فرا می گیرند و به طلاب آموزش خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha