جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین معلمی، نماینده خبرگان رهبری

نماینده مجلس خبرگان رهبری، شناخت ولایت را یک رسالت مهم دانست و با بیان این که تنها با ولایت می توانیم از مسیرهای بحرانی عبور کنیم، گفت: اگر امروز نظام اسلامی به الگویی بی بدیل برای ملت های آزاده دنیا تبدیل شده به برکت ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری  در دیدار جمعی از فعالان فرهنگ با بیان این که استکبار و عوامل استکبار به دنبال پراکنده ساختن ملت مسلمان هستند، گفت: در این شرایط مسلمانان باید مسیری را در پیش بگیرند که منتهی به خدا شود، پس باید به ریسمان حب‌الله چنگ بزنند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که امروز در جامعه خودمان نیز حب الهی داریم، افزود: امام خمینی(ره) فرمودند ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است و پشتیبان آن باشید تا مملکت‌تان آسیب نبیند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، تبعیت و پیروی از ولایت فقیه را رمز پیروزی کشور در برابر هجمه های دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: در هر مقطعی که گوش به فرمان ولی فقیه و رهبری بودیم کشور از بحران ها و پیچ و خم های به وجود آمده به سلامت عبور کرده و به ساحل امن رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی تضعیف جایگاه ولایت را مهم ترین برنامه دشمن در سال های اخیر دانست و با بیان این که دشمن به خوبی می داند ولایت فقیه عمود خیمه انقلاب و نظام اسلامی است، افزود: به همین دلیل تلاش می کند این جایگاه رفیع را تضعیف کند تا به اهداف پلید خود دست یابد.

وی، ولایت گریزی را یکی از برنامه های دشمن برای نسل جوان کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب در تلاش هستند با بهانه های مختلف نسل جوان ما را از ولایت جدا کنند که این نیازمند هوشیاری و بصیرت جوانان ما است.

این استاد حوزه با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه ولایت فقیه به کشوری قدرتمند در عرصه جهانی تبدیل شده است، تصریح کرد: همگان باید بدانند که ولایت فقیه ضامن بقا و سعادت نظام است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که متأسفانه برخی ها تنها شعار تبعیت از ولایت فقیه را سر می دهند اما در عمل به گونه ای دیگر عمل می کنند، خاطرنشان کرد: اثبات ولایت مداری در گرو اقدام تؤمان گفتار و عمل است.

وی، شناخت ولایت را یک رسالت مهم دانست و با بیان این که تنها با ولایت می توانیم از مسیرهای بحرانی عبور کنیم، ادامه داد: اگر امروز نظام اسلامی به الگویی بی بدیل برای ملت های آزاده دنیا تبدیل شده به برکت ولایت فقیه است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، ولی فقیه را جانشین امام زمان(عج) در عصر غیبت دانست و گفت: اگر کسی ادعا کند امام زمان(عج) را دوست دارد اما ولی فقیه و نائب ایشان را قبول نداشته باشد و از او تبعیت نکند نشان دهنده این است که گفتار و عمل او در تضاد است.

وی با اشاره به این که در طول ۳۷ سال از روز ۲۲ بهمن ۵۷ حاکمیت فقیه در ایران قرار گرفت، اظهار کرد: هنگامی که دولت و ملت خالصانه  بی‌حاشیه و بی‌چون و چرا تبیعت از مقام امامت و ولایت داشته باشند هم موفقیت‌های دنیا و هم سعادت آخرت نصیب‌شان می‌شود.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه اگر سایه ولایت بر سر ملت و دولت نبود مشکل‌های فراوانی ایجاد می‌شد، بیان کرد: مسائلی که امروز در جهان اسلام می بینیم به دیل عدم پیروزی از ولایت است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha