جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام روح الله باقری امام جمعه هرسین

امام جمعه هرسین در محفل انس با قرآن کریم که در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) هرسین برگزار شد گفت: قرآن کریم به گم شدگان راه نجات و سعادت را نشان داده و به مردم عزت و شرافت می بخشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه حجت الاسلام روح الله باقری در مراسم محفل انس با قرآن کریم که به همت مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان هرسین برگزار شد عنوان داشت: قرآن کریم خوان گسترده خداوند است که بشریت از نعمت بی دریغش بهره مند می شوند.

امام جمعه شهرستان هرسین اظهار داشت: قرآن کریم به گم شدگان راه نجات و سعادت را نشان داده و به مردم عزت و شرافت می بخشد.

این استاد حوزه در ادامه با اشاره به اینکه آموزه های حیات بخش قرآن کریم بیان داشت: قرآن کریم برای تمامی نسل ها حاوی پیام و مطالبی گهربار است لذا مبلغان و طلاب حوزه های علمیه، جامعه و مردم را با این مائده آسمانی آشنا سازند.

حجت الاسلام باقری یادآور شد: آشنایی با مفاهیم و آیات نورانی قرآن کریم انسان را به قله های معارف الهی رسانده و به دستورات آسمانی پایبند خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: طلاب و مبلغان دین که قرآن کریم را سرلوحه امور خود قرار می دهند علاوه بر ترویج و تبیین آموزه های این کتاب آسمانی باید در اوج فروتنی و نرم خویی پیام قرآن را به مردم انتقال دهند و همچنین به گفته های خود نیز پایبند باشند.

امام جمعه شهرستان هرسین تأکید کرد: طلاب به قرآن کریم و احادیث ائمه اطهار علیهم السلام اهتمام ویژه ای داشته باشند و در تبیین و نشر آموزه های قرآن جدیت لازم را به خرج دهند.

این استاد حوزه در پایان ابراز داشت: ترویج و تبیین قرآن کریم از اصلی ترین وظایف طلاب و روحانیون است و یکی از راهکاری این مهم برپایی محافل انس با قرآن و دعوت از عموم مردم در این مراسم نورانی می باشد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha