جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله حسینی بوشهری در دیدار جمعی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: حزب موتلفه، حزبی مردمی و انقلابی است که در طول تاریخ انقلاب اسلامی و مبارزات علیه دشمنان و استکبار همیشه در صحنه و ثابت قدم بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ظهر امروز در دیدار جمعی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اظهارداشت: حزب موتلفه اسلامی با نگاه جوانگرایی که امروز دارد و پشتوانه بزرگانی همچون مرحوم عسکراولادی می تواند نسل جوان و کارآمدی را تربیت کنند.

امام جمعه قم خطاب به جوانان حزب موتلفه افزود: نسل جوان باید بداند که حزب موتلفه کارنامه ارزشمندی داشته و در همه مراحل حساس نظام و انقلاب موتلفه خوب و در خط صراط مستقیم در کنار امام، رهبری و مراجع معظم تقلید نقش آفرینی کرده است.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: اینکه کسی یا حزبی، همسو با جهت باد نباشد و بر اساس اصول، موازین و الگوهای خود حرکت کند، از ویژگی های این حزب است، هر چند ممکن است در برخی رقابت های اجتماعی و سیاسی مانند انتخابات فردی شکست ظاهری بخورد ولی مطمئن باشید هر کسی در جایگاه خود به خوبی نقش آفرینی کند بدون شک شکست نخورده و پیروز است.

وی در ادامه به روایتی از حضرت رسول اکرم(ص) گفت: حضرت می فرمایند؛ بالاترین ایمان در انسان آن است که بداند خدا هر کجا است همراه با اوست، این که فرد مومن فرد اعتقاد عمیقی نسبت به خدا و این که خدا با مومنان است داشته باشد.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه بیان داشت: کار و تلاشی که با نیت الهی و ذات کبریایی حق باشد، آثار و برکات مثبت خودش را در جامعه و افکار عمومی می گذارد.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان روایتی از امام جواد علیه الاسلام  گفت: آن حضرت می فرمایند؛ بدان که تو از دید خدا پنهان نیستی و هر جا هستی در نظر حق تعالی قرار دارد. آدمی که همیشه زیر نظر خداوند است می خواهد چه کاری انجام دهد؟ تجربه نشان داده است کسانیکه با این حالت و نوع نگاه تلاش و فعالیت می کنند و خداوند در مراتب اعمالشان قرار داد، بدون تردید موفق ترند و پیشرفت خواهند کرد.

امام جمعه قم در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به روایتی از امام حسین(ع) که می فرمایند؛ انسان بزرگ و با کرامت یا حرف نمی زنند یا اگر حرف بزنند خود نیز به آن عمل می کنندتصریح کرد :این گونه افراد  حرف و عملشان یکی است و مطابقت دارد، یعنی در صحنه های مخلتف سیاسی و اجتماعی نمی آیند شعاری را سر بدهند که خود به آن عمل نمی کنند.

وی ادامه داد: امروز ما به خاطر این که مدعی پیاده کردن احکام اسلام هستیم و روحانیت در جایگاه خود دارای وظایف و رسالت هایی می باشد، از سوی همگان دقیقا مورد رصد قرار داریم، لذا باید تلاش کنیم بیش از پیش حرف و عمل مان یکی باشد و قول و فعل مان تصدیق کند.

انتهای پیام  313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha