پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تقوا

حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه گفت: آرامش و اطمینان قلبی که خداوند متعال به انسان ها عطا کرده است مصداق تقوا بوده و نشان دهنده این است که بشریت مسیر بندگی و عبودیت را پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه حجت الاسلام داوود زارع، عصر امروز در جمع طلاب و روحانیون خواهر مدرسه علمیه حضرت زهرا (س) شهرستان کنگاور عنوان داشت: غفلت از مسیر تقوی موجبات زوال و گمراهی انسان ها را فراهم می کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مخلوقات خداوند بیانگر عظمت و بزرگی خالق هستی است اظهار داشت: خداوند متعال انسان ها را به صورت زوج آفرید تا آرامش و آسایش را به آن ها هدیه دهد.

وی در ادامه افزود: آرامش و  اطمینان قلبی که خداوند متعال به انسان ها عطا کرده است مصداق تقوا بوده و نشان دهنده این است که بشریت مسیر بندگی و عبودیت را پیدا کرده است.

حجت الاسلام زارع خاطر نشان کرد: کسی که شرافت باطن و گوهر انسانی خود را بشناسد و حفظ کند قطعأ خداوند متعال او را از گزند پستی ها و باطل مصون می دارد.

این استاد حوزه با اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع) ابراز داشت: نفس خود را عزیز بشماریم و همواره در جهت حفظ شرافت نفس جدیت لازم را داشته باشیم.

 مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در پایان بیان داشت: طلاب و روحانیون همواره در طول سربازی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) خدا را در نظر گرفته و رسالت و وظایف خود را به نحو احسن به انجام برسانند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha