پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ غرفه خبرگزاری حوزه در پنجمین روز از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها
/
حجت الاسلام عبدالحمید خدری، نماینده مردم بوشهر در محلس شورای اسلامی

حوزه/ عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی آخرین خبرها از این فراکسیون از جمله دیدار اعضای این فراکسیون با مراجع تقلید که در آینده ای نزدیک صورت خواهد گرفت را مطرح کرد.

حجت الاسلام عبدالحمید خدری، نماینده مردم بوشهر در محلس شورای اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری «حوزه» در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، با اشاره به فعالیت های فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آخرین نشست این فراکسیون هفته قبل برگزار و مقرر شد این جلسات به صورت مرتب برگزار شود.

وی با بیان اینکه در جلسه اخیر فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی مقرر شد اعضای این فراکسیون باسفر به شهر قم دیدارهایی با مراجع عظام تقلید و علمای اعلام داشته باشند، گفت: البته مقرر شده که قبل از انجام این دیدارها اقدامات قابل توجه مثبتی توسط فراکسیون روحانیون در مجلس شورای اسلامی صورت گیرد تا ما با دست پر به دیدار مراجع تقلید برویم.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از جمله موضوعاتی که قرار شده است تا توسط اعضای فراکسیون روحانیون در صحن مجلس پیگیری شود موضوعاتی چون بانکداری اسلامی و دیگر موضوعاتی است که به نوعی با مقوله دین در ارتباط است.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه هر 17 عضو فراکسیون روحانیون مجلس نقش تاثیرگذاری در اکثر مصوبات مجلس دهم از آغاز فعالیت آن تاکنون داشته اند، گفت: اگر چه در مصوبات مختلف اعمال نظر می کنیم اما تاکنون خودمان طراح موضوع خاصی نبوده ایم و به همین دلیل قرار شده است تا یکی دو طرح را به صوت ویژه توسط فراکسیون روحانیون دنبال کنیم تا با به ثمر رسیدن آنها گزارش مطلوبی برای ارایه به بزرگان حوزه و مراجع تقلید داشته باشیم.

313/ 29

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha