پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام  والمسلمین محمود محمدی شاهرودی  / رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون  در غرفه خبرگزاری حوزه

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با بیان اینکه اردوهای جهادی بستر خدمت رسانی به مردم است، گفت: تاکنون ۱۰ هزار و۲۸۰ طلبه و روحانی بسیجی از سراسر کشور در اردوهای جهادی شرکت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی شاهرودی، با حضور در غرفه خبرگزاری حوزه در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، با اشاره به حضور روحانیون و طلاب بسیجی در اردوهای جهادی، اظهار داشت: تاکنون بحث حضور روحانیون بسیجی در اردوهای جهادی کمتر مورد توجه قرار گرفته، در حالی که حضور بسیار پررنگ و قابل توجه است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با بیان اینکه اردوهای جهادی بستر خدمت رسانی به مردم است، گفت: تاکنون 10 هزار و 280  طلبه و روحانی بسیجی از سراسر کشور در اردوهای جهادی شرکت کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی شاهرودی با بیان اینکه تاکنون کارهای بزرگی توسط طلاب بسیجی انجام شده است، خاطر نشان کرد: در اردوهای جهادی بیشتر بحث سازندگی از جمله   ساخت و ساز درمانگاه، مسجد، مسکن برای محرومان و ... مورد توجه بوده است، اما برای ما مهتر از این مسئله حضور فرهنگی روحانیون در این مناطق محروم است که اقداماتی برای این کار شروع شده است.

313/29

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha