جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خانم ماهوری/ مدیر کل ارشاد اسلامی بوشهر در غرفه خبرگزاری حوزه

حوزه/ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بر لزوم استفاده از ظرفیت های روحانیت در برنامه های فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، خانم حمیده ماهوزی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با حضور در غرفه خبرگزاری حوزه در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های روحانیون در کارهای فرهنگی، اظهار داشت: آموزه های اسلامی و معنوی نقش ویژه ای در کاهش ناهنجاری های اجتماعی دارد و ما نیز سعی می کنیم از این ظرفیت نهایت استفاده را ببریم.

وی خاطر نشان کرد: با مشورت های حوزویان استان بوشهر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ورود جدی در عرصه قرآن و عترت داشته و بر همین اساس معاونت قرآن و عترت این اداره کل را منصوب کرده ایم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: در سال 1394 در خصوص طرح ها و برنامه های جامع قرآنی تلاش چشمگیر و قابل توجهی داشته ایم، به گونه ای که طبق ارزیابی های انجام شده، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر رتبه اول را در بین اردارات کل دیگر استان ها به دست آورده است

وی اضافه کرد: همچنین در مباحث آموزش قرآن نیز ورود نموده و بر این اساس مدارس ابتدایی را مجاب کردیم تا در مقاطع سوم و چهارم ابتدایی آموزش قرآن کریم طبق برنامه ریزی های این اداره کل را انجام دهند .

ماهوزی در پایان خاطرنشان کرد: در مباحث عفاف و حجاب نیز کارهای خوبی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد استان بوشهر صورت گرفته که برگزاری جشنواره مد لباس اسلامی-ایرانی از آن جمله بوده است.

313/29

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha