پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام عبدالرضا اصغری  عضو هیئت علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی

حوزه/ مدیر گروه حقوق دانشگاه علوم اسلامی رضوی با تاکید بر گسترش آموزه های دینی در جهان، گفت: خبرگزاری حوزه مصادق بارز عرضه و ارائه آموزه های اهل بیت(ع) به جامعه است.

حجت الاسلام عبدالرضا اصغری با حضور در غرفه خبرگزاری «حوزه» با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی، گفت: امروز عرصه خبر و اطلاع رسانی یکی از مهمترین نیازهای جامعه می باشد.

وی با تاکید بر ترویج آموزه های اهل بیت(ع) در جامعه، افزود: امام رضا علیه السلام  می فرماید "خدا رحمت کند کسی که محاسن ما را زنده نگه داشته و بگسترداند چرا که اگر مردم با محاسن ما آشنا باشند  حتما تبعیت می کنند".

مدیر گروه حقوق دانشگاه علوم اسلامی رضوی ادامه داد: با توجه به این حدیث شریف امروز باید رسانه هایی در عرصه دینی فعالیت کرده و آموزه های اهل بیت(ع) را به گوش جهانیان برسانند.

حجت الاسلام اصغری اضافه کرد: از سوی دیگر امروز شاهدیم که در حوزه های علمیه تولید علم و آموزه های اهل بیت تفسیر می گردد، لذا باید این علوم و آموزه ها از محدوده حوزه خارج و علاوه بر در دسترس قرار گرفتن جامعه ایران، به دست جهانیان نیز برسد و در این زمینه نیازمند رسانه های دینی هستیم.

وی تصریح کرد: خبرگزاری حوزه امروز خوشبختانه با قوت فراوان در این زمینه فعالیت کرده و مصداق بارز عرضه و ارائه آموزه های اهل بیت(ع) به جهانیان است.

عضو هیئت علمی دانشگاه رضوی در پایان با بیان این که امروز دشمنان در تلاش اند تا معارف اهل بیت(ع) به گوش جهانیان نرسد، گفت: باید در چنین شرایطی رسانه ای چون خبرگزاری حوزه با چندین زبان زنده دنیا و با قدرت تمام معارف اهل بیت(ع) را به گوش همه برساند.

انتهای پیام 313/18

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha