جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پژوهش

حوزه/ مدیران مدارس باید نسبت به توسعه فرهنگ پژوهش اهتمام ویژه ای داشته باشند و از طلاب بخواهند که تحقیق و پژوهش را در اولویت فعالیت های خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، کارگاه پژوهشی و مهارت افزایی با عنوان "دوره عمومی تحقیق" به منظور ارتقاء سطح پژوهشی، ویژه 65 نفر از حوزویان، به همت معاونت پژوهش مدرسه علمیه امام سجاد(ع) شیراز، برگزار شد.

حجت الاسلام فاضل طاهری پاکدل، مدیر مدرسه علمیه امام سجاد(ع) شیراز در ابتدای این کارگاه اظهار داشت: طلاب و روحانیون در مساله تحقیق و پژوهش باید دغدغه های فراوانی داشته باشند و به آن اهمیت دهند.

وی افزود: هدف داشتن در امر پژوهش، آگاه بودن به مسائل روز و آشنایی با ایده ها و نظرات و تفکر به روز جوامع از الزامات کار پژوهشی می باشد.

مدیر مدرسه امام سجاد(ع) شیراز ادامه داد: مدیران مدارس باید نسبت به توسعه فرهنگ پژوهش اهتمام ویژه ای داشته باشند و از طلاب بخواهند که تحقیق و پژوهش را در اولویت فعالیت های خود قرار دهند.

استاد حوزه شیراز در ادامه بیان کرد: در اجرای این مهم، ابتدا معاونین پژوهشی باید وظایف خود را به خوبی انجام بدهند و برای تکمیل آن، اساتید هدف ها را برای طلاب تعیین کنند.

انتهای پیام 313/44

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha