جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آزمون دوره تربیت مربی فرزند در حوزه یزد

حوزه/ معاونت تهذیب حوزه های علمیه دوره آشنایی با مهارت های مشاوره را در یزد برگزار کرد.

حجت الاسلام رضا دهقانی نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، در خصوص اجرای دوره های آشنایی با مهارت مشاوره و راهنمایی در حوزه یزد گفت: در راستای برآورده ساختن نیاز مدارس استان یزد به مشاور ، معاونت تهذیب حوزه  های علمیه دوره آشنایی با مشاوره را در یزد برگزار کرد.

معاونت تهذیب حوزه علمیه استان یزد ادامه داد: این دوره در 12سرفصل با عنوان های «اخلاق و اصول و فنون مشاوره»، «روش های اصلاح و تربیت»، «روانشناسی رشد»، «مدیریت روابط موثر»، «مدیریت عواطف و غرائز»، «مشاوره ازدواج»، «مدیریت خانواده»، «تربیت فرزند»، «مدیریت تحصیلی»، «آسیب های روانی»، «شادکامی و رضایت از زندگی» تعریف شده است.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون 10سرفصل آن با حضور اساتیدی از استان قم و علاقمندان به این دوره ها، سپری شده است و روش آن هم به این صورت می باشد که پس از اتمام هر دوره ، امتحانی از شرکت کنندگان گرفته می شود که این امتحان نیز مربوط به دوره تربیت فرزند می باشد.

لازم به ذکر است، افرادی که بتوانند در آزمون نهایی قبول شوند، علاوه بر اعطای گواهی پایان دوره ، می توانند در دوره تکمیلی شرکت کنند و مجوز فعالیت به عنوان مشاور مدارس علمیه را کسب کنند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha