پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست خبرنگاران افتخاری تیپ امام صادق(ع)

حوزه/ جلسه آموزش خبرنگاران افتخاری تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) با شعار «هر بسیجی یک خبرنگار» برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، ابو الفضل بمانی مسئول خبر گزاری بسیج در استان قم در جلسه آموزش و پرسش و پاسخ خبرنگاران افتخاری بسیج با شعار هر بسیجی یک خبرنگار ضمن بیان اهمیت اطلاع رسانی و خبر نویسی در دنیای امروز نکات کلیدی مورد نیاز یک خبرنگار موفق را برشمرد.

در ادامه  یزدی نژاد مسئول خبرگزاری بسیج در استان قم با بیان چگونگی عضویت بسیجیان در گروه خبر نگاران افتخاری بسیج به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داد.

همچنین در ادامه این جلسه،  حجت الاسلام رفیعی ضمن جمع بندی مطالب مطروحه،«جنگ روایت ها » و «جنگ ایده ها » را به عنوان دو موضوع مورد تاکید در سند امنیت ملی آمریکا جهت ادامه سلطه معرفی کرد.

مسئول فرهنگی، تبلیغات و روابط عمومی تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) در ادامه با اشاره به سرمایه گذاری گسترده استکبار جهانی به رهبری آمریکا در زمینه پیروزی در «جنگ روایت ها » و «جنگ ایده ها » که هر دو فقط از طریق رسانه ها عینیت پیدا می کند، اظهار داشت: شبکه های خبری با برجسته سازی موارد دلخواه و چینش حساب شده و گزینشی و پخش گسترده اخبار تولیدی از بلندگو های مختلف ، بدون توجه به واقعیت آن چیزی که رخ داده، درک و برداشت مخاطبان خود را به سمت و سوی اهداف سیاسی و اقتصادی خود سوق می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha