چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام محمد طه مهری

حوزه / امام جمعه گیلانغرب گفت: طلاب و روحانیون برای هدایت جامعه و اثرگذاری بیشتر در بین مردم باید پایه فقاهت خود را تحکیم بخشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام محمد طه مهری، ظهر امروز در جمع طلاب و روحانیون مدرسه علمیه مطلع الفجر شهرستان گیلانغرب با اشاره به بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی، عنوان داشت: طلاب و روحانیون برای هدایت جامعه و اثرگذاری بیشتر در بین مردم باید پایه فقاهت خود را تحکیم بخشند.

امام جمعه شهرستان گیلانغرب ادامه داد: حضور در حوزه های علمیه و تبلیغ و ترویج دین باید تنها برای رضای خداوند متعال باشد و با جدیت تمام زمینه های پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب و تبیین معارف اسلامی را فراهم کنند.

این استاد حوزه خاطر نشان کرد: طلاب و مبلغان دین از هجمه های شیاطین زمانه غفلت نکنند، چرا که شیاطین از طرق مختلف همچون اینترنت، ماهواره و روش های ارتباطی مدرن در ذهن جوانان، نوجوانان و نهادهای انقلابی و حساس نظام نفوذ کرده و موجب شبهه آفرینی در نظام می شوند.

حجت الاسلام مهری در ادامه افزود: طلاب باید سمومی که توسط دشمنان در انقلاب و اسلام تزریق شده را خارج کنند و با تقویت علم و ایمان در برابر شبهه افکنی و تفرقه افکنی دشمنان ایستادگی کنند.

وی در پایان، تقوا و خودسازی را از وظایف طلاب دانست و ابراز داشت: اگر طلاب مهذب و تابع دستورات ولایت فقیه باشند علاوه بر حفظ شأن روحانیت، مکتب ائمه اطهار علیهم السلام و مبانی دین نیز در جامعه نشر داده خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha