پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کتاب

در آستانه هفته کتاب و کتابخوانی با هدف تقویت فرهنگ کتابخوانی نمایشگاه کتاب در مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر برگزار می شود.

اعظم آزادبخت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه هفته کتابخوانی فرصتی مغتنم برای نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در جامعه است، اظهارداشت: در  مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر نمایشگاهی اهدایی از کتب اهدایی تبلیغات اسلامی و ارشاد اسلامی و همچنین خریداری کتبی از نشر هاجر قم در موضوعات فقهی، علوم انسانی،علوم قرآنی، علوم تربیتی، نرم افزارهای فقهی، دینی برپا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه غرفه هایی از جمله معرفی منابع تحقیق و پژوهش برای طلاب پژوهشگر نیز پیش بینی شده است، تصریح کرد:در این غرفه طلاب می توانند منابع تحقیقی خود را جستجو نمایند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر همچنین از غرفه ای با عنوان معرفی پایان نامه های طلاب خبر داد و یادآور شد:پایان نامه های طلاب این مدرسه در موضوعات مختلف در معرض دید بازدید کنندگان قرار خواهد گرفت.

آزادبخت در ادامه از نمایش قریب به ۳ هزار جلد از کتاب های کتابخانه این مدرسه برای بازدید عموم و طلاب خبر داد و گفت: این غرفه نیز با هدف ترغیب و تشویق مردم و طلاب به مطالعه دایر شده است.

وی از برپایی غرفه ای عاشورایی در حاشیه نمایشگاه کتاب خبر داد و افزود:در آستانه اربعین حسینی این غرفه با هدف تبلیغ و تبیین فرهنگ عاشورایی برپا خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر در پایان گفت: این نمایشگاه همزمان با هفته کتابخوانی به مدت یک هفته آماده بازید عموم و طلاب است

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha