شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فعالیت تبلیغی مبلغین در مناطق محروم خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام سلطانی، با بیان اینکه ۲۰ طلبه و روحانی، عهده‌دار فعالیت تبلیغی، در ایام اربعین هستند گفت: سخنرانی، مداحی، قرائت قرآن، تبلیغ، اجرای برنامه‌های مذهبی و برپایی موکب‌های اربعینی، بخشی از فعالیت مبلغین در مناطق محروم و حاشیه کلان‌شهر اهواز است.

حجت‌الاسلام عبدالکریم سلطانی، مدیر مدرسه علمیه امام المهدی(عج) زرگان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اعزام مبلغین این مدرسه به مناطق محروم شمال و حاشیه کلان‌شهر اهواز، اظهار داشت: در روزهای منتهی به اربعین حسینی، تعدادی از طلاب و روحانیون این مدرسه را جهت تبلیغ به برخی مناطق محروم شمال اهواز اعزام کردیم.

وی بابیان اینکه مبلغان مدرسه علمیه المهدی(عج) علاوه بر تبلیغ سینه‌به‌سینه در برپایی موکب‌های اربعینی، کمک بسزایی به مردم مناطق شمال اهواز می‌کنند، گفت: این طلاب ضمن حضور در موکب‌ها، نذورات مردمی و اقلامی که از سوی مدرسه تهیه می‌شود را به موکب‌ها می‌رسانند.

حجت‌الاسلام سلطانی، بابیان اینکه ۲۰ طلبه و روحانی، عهده‌دار فعالیت تبلیغی، در این چند هفته هستند، تصریح کرد: سخنرانی، مداحی، قرائت قرآن، تبلیغ، اجرای برنامه‌های مذهبی و برپایی موکب‌های اربعینی، بخشی از فعالیت مبلغین در مناطق محروم و حاشیه کلان‌شهر اهواز است.

مدیر مدرسه علمیه امام المهدی(عج) زرگان، در پایان بابیان اینکه ظرفیت تبلیغی مناطق شمال اهواز، بسیار گسترده و وسیع است، گفت: امروز روحانیون مدارس علمیه اهواز در شرایطی به فعالیت‌های تبلیغی می‌پردازند که هجمه‌های فرهنگی دشمنان در اوج خود بوده و از هر طریقی قصد ضربه به اعتقادات دینی مردم را دارند و باید همه دستگاه‌ها برای مقابله با این هجمه‌ها، روحانیون و حوزه‌های علمیه را یاری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha