پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام گفت:مردم چاه نفت نیستند،هر که هرچه بیشتر ببرد، بیشتر موفق بوده است؛ متأسفانه برخی از مدیران نگاهشان نسبت به مردم اینگونه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی  امروز در دیدار مدیر کل امور مالیاتی استان قم در سالن محراب حرم مطهر گفت: قم بر اساس روایات، حرم اهل بیت(ع) است؛ منظور از قم، تنها حرم کریمه اهل بیت(س) نیست، بلکه تمامی مناطق قم مد نظر بوده است.
تولیت آستان مقدس با بیان این که مدیریت در استان قم با توجه به این جایگاه نسبت به دیگر جاها تفاوت هایی دارد، افزود: کسی که در قم عهده دار مسئولیت است، باید اقتضائاتی را در نظر بگیرد و بر اساس آن کار کند.
وی در صحنه بودن مردم را سرمایه ای برای نظام برشمرد و گفت: مردم در حکومت اسلامی، نقشی محوری و تأثیرگذار دارند، به گونه ای که از ابتدای خلقت، تمامی انبیا و فرمانروایان الهی، نسبت به این مسئله اهتمام داشتند، چیزی که حکومت طاغوت بر خلاف آن عمل می کند.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی افزود: حکومت های طاغوت ارزشی برای مردم قائل نیستند؛ این تفکری صهیونیستی است که  خود را برتر می دانند و دیگران را موجوداتی  برای به خدمت گرفتن در مسیر اهداف خود قرار می دهند.
وی با بیان این که جمهوری اسلامی ایران عرصه ای برای به نمایش گذاشتن جایگاه مردم در امور کشور و در صحنه بودن آنهاست، گفت: مردم چاه نفت نیستند که هر که هرچه بیشتر ببرد، بیشتر موفق بوده است؛ متأسفانه برخی از مدیران نگاهشان نسبت به مردم اینگونه است.
تولیت آستان مقدس خاطرنشان ساخت: اگر نظام بخواهد مردم همچنان در صحنه باشند، باید در این مسیر تلاش کند؛ اگر آنها انتظار دارند مردم مالیات بدهند و...، باید رفاهیات را برای مردم تأمین کنند. اگر مردم نتوانند به سطح قابل قبولی از رفاه دست یابند، زمین می خورند، کارخانه ها تعطیل می شوند و افرادی هم که می خواهند همراه دولت باشند، راه را کج می کنند.
وی با یبان این که مردم در شرایطی که کشور از نظر اقتصادی در شرایط نامطلوبی است، تلاش در همراهی با آن دارند، گفت: البته زمانی که مردم مشاهده می کنند اختلاس ها و حقوق های نجومی وجود دارد، ممکن است نسبت به این همراهی دلسرد شوند.
خاطرنشان می شود؛ در ابتدای این دیدار سهراب امدادی، مدیر کل مالیات استان قم گزارشی از فعالیت های این اداره ارائه داد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha