جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید العلوی

حوزه/ سید جعفر العلوی رهبر جریان العمل الاسلامی بحرین تصریح کرد: اعتماد بر آمریکا در حل مسائل ملت بحرین مخالف دین، عقل و حکمت است؛به ویژه که آن ها در کنار رژیم آل خلیفه ایستادند

حوزه/ العلوی تصریح کرد: اعتماد بر آمریکا در حل مسائل ملت بحرین مخالف دین، عقل و حکمت است؛به ویژه که آن ها در کنار رژیم آل خلیفه ایستادند.

 به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، سید جعفر العلوی رهبر جریان العمل الاسلامی بحرین با تاکید بر اینکه آمریکا شریک تمام جنایت های انسانی است که رژیم آل خلیفه در حق ملت بحرین مرتکب شده است، حضور برخی از اعضای جمعیت وفاق از سفارت آمریکا در "منامه" را محکوم کرد.

العلوی تصریح کرد: اعتماد بر آمریکا در حل مسائل ملت بحرین مخالف دین، عقل و حکمت است؛به ویژه که آن ها در کنار رژیم آل خلیفه ایستادند و جنایت رژیم را در تمام محافل بین المللی پنهان ساختند و نادیده گرفتند.

وی افزود: آمریکا مسئول مسئله بازداشت شیخ علی سلمان دبیر کل جمیت وفاق ملی بحرین به سبب نپذیرفتن توصیه آن ها در ورود به انتخابات است.

سید العلوی از اعضای وفاق خواست تا در کنار آیت الله عیسی قاسم بایستند و از ایشان حمایت کنند و سازش سیاسی در رابطه با مسائل بحرین و منطقه را نپذیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha