سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام سعید مهدوی امین

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از اعزام ۳۰۰ مبلغ دهه آخر صفر به مناطق مختلف استان لرستان خبر داد و گفت: مبلغان در منابر به نیازهای مخاطبان توجه کنند

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از لرستان، حجت الاسلام سعید مهدوی امین، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این تعداد مبلغ بومی و غیر بومی در دو بخش خواهران و برادران به نقط شهری و روستایی استان لرستان اعزام می شوند، گفت: مبلغان با حضور در مساجد شهری و روستایی، خانه های عالم، حسینیه ها، هیئات مذهبی و...به تبلیغ و تبیین آموزه های دین مبین اسلام و فرهنگ اهل بیت(ع) می پردازند.

وی ادامه داد: مبلغان در دهه آخر ماه صفر با حضور در بین عزاداران اهل بیت(ع) علاوه بر برگزاری برنامه های عزاداری، مشاوره های دینی را به مخاطبان نیز ارائه خواهند داد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان اینکه دهه آخر ماه صفر فرصتی مغتنم برای بیان احکام نورانی اسلام و سیره اهل بیت(ع) در جامعه است، خاطر نشان کرد: در این دهه مبلغان منبرهای خود را در خصوص ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، راه های دشمن شناسی و استکبار ستیزی و... برگزار می کنند.

حجت الاسلام مهدوی امین در پایان با اشاره به اینکه مبلغان با آگاهی بخشی و تبلیغ و تبیین آموزه های دین مبین اسلام پرچمدار گسترش معارف اسلام ناب هستند، افزود: مبلغان در بیان محورهای تبلیغی به نیازهای تبلیغی مخاطبان توجه نمایند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha