چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جبهه فرهنگی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت یزد گفت: طلابی که در جبهه فرهنگی و تربیت نفوس انسان ها در خط مقدم پرچمدار هستند، در کنار سلامتی روحی و روانی باید از سلامتی جسمی نیز برخوردار باشند.

حجت الاسلام فیروز گرج، مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت استان یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، به چرایی روی آوردن به ورزش پهلوانی و باستانی و تشویق طلاب این مدرسه به این ورزش اشاره کرد و گفت: طلابی که در جبهه فرهنگی و تربیت نفوس انسان ها در خط مقدم پرچمدار هستند، در کنار سلامتی روحی و روانی باید از سلامتی جسمی نیز برخوردار باشند. پیامبر اکرم(ص)نیز در این باره می فرماید: مومنی كه قوی و نيرومند باشد بهتر است از مومنی كه ضعيف باشد.

وی افزود: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند: اگر در يك جمله ‏ى كوتاه از من بپرسند كه شما از جوان چه مى‏خواهيد، خواهم گفت: تحصيل، تهذيب و ورزش. به همین منظور طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت یزد در کنار کادر مدرسه  با حضور در محل برگزاری ورزش باستانی با آداب و روش ورزش پهلوانی که همراه با نام و یاد خدا و ذکر فضایل اهل بیت(ع) است آشنا شدند و ابراز علاقه نسبت به شرکت و حضور در ورزش پهلوانی را اعلام کردند.

انتهای پیام/313/23

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha