جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 399773
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
کتاب عدالت و حقوق

حوزه/ کتاب مجموعه مقالات "عدالت و حقوق" به کوشش حسینعلی بای از سوی سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این مجموعه مقالات، که توسط گروه فقه و حقوق پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تدوین شده در هفت مقاله به چاپ رسیده است.

«اجرای عدالت، احساس عدالت» به قلم احمد حاجی‌ ده ‌آبادی؛ «عدالت و حقوق» اثر مرحوم ناصر قربان ‌نیا؛ «حق و عدالت در اندیشه استاد شهید مطهری» اثر عبدالله نصری؛ «نسبت میان عدالت و حقوق بشر» به قلم مرحوم ناصر قربان ‌نیا؛ «اصل فردی کردن مجازات ‌ها، تبعیضی فاحش یا عدالتی عادلانه ‌تر» اثر جعفر یزدیان جعفری؛ از جمله مقالات این کتاب است.

همچنین «استقلال بازپرس در انجام تحقیقات مقدماتی و تأثیر آن در تحقق دادرسی عادلانه» به قلم محمد جواد فتحی - علی دهقانی و «راهکارهای تامین عدالت» اثر عبدالحکیم سلیمی از دیگر مقالاتی می باشد که در این اثر به چاپ رسیده است.

مجموعه مقالات "عدالت و حقوق" با هدف نشان دادن راه‌ های برپایی عدالت در بین افراد جامعه و همچنین در بین حکومت ‌ها و حاکمان در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

کتاب "عدالت و حقوق" به کوشش آقای حسینعلی بای، با قيمت 19،000 تومان توسط سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی و تهیه کتاب می توانند به‌ وبگاه سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha