چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شیوخ حامی داعش در موصل

حوزه/ علی الزیدی گفت: سرنوشت شیوخ و سخنرانان حامی داعش نباید با سرنوشت داعش متفاوت باشد، زیرا اینها عاملان خرابی و فتنه و جنایت در موصل هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ، عملیات آزادسازی موصل این روزها پرسش های زیادی را در اذهان فعالان سیاسی و ناظران ایجاد کرده و همه از سرنوشت فرماندهان میدانی و افراد پشت بلندگوهایی می پرسند که مردم را به اقدامات طایفه ای و تروریستی تشویق می کردند.

در این زمینه علی العلاق از نمایندگان پارلمان گفت: این افراد باید محاکمه شوند و اسناد حاکی از دست داستن آنها در حمایت از تروریست ها و زمینه سازی بری جنایت های داعش بررسی شود و از این رو لازم است مسئولان امنیتی به دنبال یافتن این افراد و بازداشت آنها باشند.

علی الزیدی از فعالان رسانه ای عراق نیز گفت: تریبون ها و بلندگو هایی که مشایخ فتنه از آن استفاده کردند بخش مهمی از توطئه طایفه ای برای تخریب شهرها و کشتار مسلمانان بود که نباید از آن غفلت شود و ما بر این باوریم که سرنوشت این افراد نباید با سرنوشت داعش متفاوت باشد، زیرا اینها عاملان خرابی و فتنه و جنایت در موصل هستند.

لازم به ذکر است شیوخ و رهبران فتنه و حامیان داعش در عراق کسانی هستند که اکنون برخی از آنها در کردستان و عمان ساکن هستند و در همواره مردم عراق را علیه نیروهای امنیتی ارتش و بسیج مردمی تحریک کرده اند.

سعد الحدیثی سخنگوی رسمی نخست وزیر عراق نیز گفت: ما با جدیت تمام به پرونده شیوخ عشایر یا روحانیون حامی و سرسپرده داعش رسیدگی می کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha