جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی-لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان بر رفع مشکلات نمازخانه های بین راهی و تجهیز آنها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، امروز در دیدار با کارکنان اداره کل حمل و نقل و جاده های استان لرستان با اشاره به اینکه توجه به مسائل فرهنگی باید در رأس برنامه کاری دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد، افزود: برای تحقق این مهم باید برنامه ریزی های گسترده و هدفمند صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه سازمان حمل و نقل و جاده ای، همواره در برنامه های مناسبتی و مذهبی سال، وظایف خود را به نحو مطلوبی انجام داده استپف تصریح کرد: این سازمان در چند سال اخیر نیز اقدامات چشمگیری در بحث خدمت رسانی به زائران اربعین انجام داده است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه امروز توجه به فراهم ساختن زیرساخت‌های مذهبی  و فرهنگی باید در رأس برنامه های اجرایی دستگاه‌های مختلف قرار گیرد خاطرنشان کرد: تجهیز، نوسازی و زیباسازی نمازخانه‌های بین راهی، از اموری است که دستگاه حمل و نقل باید با نگاه ویژه ای به آن بپردازد.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی در پایان با اشاره به اینکه زیباسازی و به‌سازی نمازخانه‌های بین راهی، موجب رغبت بیشتر مسافران به اقامه نماز اول وقت می شود، افزود: امید می‌رود نمازخانه‌ها و اماکن اقامتی بین راهی، از زیر ساخت‌های لازم مذهبی و فرهنگی برخوردار شوند تا شاهد ارتقاء فرهنگ دینی در جامعه باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha