پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 399780
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
دوهفته نامه "عهد"

حوزه/ چهل و یکمین شماره دوهفته نامه فرهنگی "عهد" (پویشی برای ترسیم سیمای طلبه عصر انقلاب) از سوی خانه طلاب جوان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در قسمت پرونده ویژه این نشریه «دستاوردهای تبلیغی طلاب» ارائه گردیده که شامل: «روستای اشرار»، «حس بد!»، «الدنیا دار مفرّ لا دار مقرّ»، «امان از برخی منابر...»، «حاج آقا شما کجا، اینجا کجا؟!» می باشد.

در بخش گزارش نیز این عنوان: «بی تفاوتی به انقلاب به دین آسیب می زند (گزارش نشست طلبه عصر انقلاب در قزوین)» به چشم می خورد.

«معرفی گروه تبلیغی جهادی میقات جوانان انقلاب اسلامی در گفت و گو با مدیر گروه حجت الاسلام سید امیر مطلبی پور» نیز در قسمت «معرفی» این نشریه ارائه شده است.

در قسمت مصاحبه نیز گفت وگویی با حجت الاسلام غروی مدیر دانشگاه مجازی علوم اسلامی مفتوحه با عنوان «دانشگاه انقلاب اسلامی» انجام گرفته است.

«سیره علماء» نیز دیگر بخش این دوهفته نامه است که خاطراتی از مرحوم آیت الله مهدوی به مناسبت سالگرد ارتحال ایشان» را ارائه می دهد.

«جای خالی اجتهاد در عرصه های جدید» نیز عنوان بیانات آیت الله اعرافی در دیدار با مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم می باشد که بخشی را ارائه داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha