شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
معاونان فرهنگی

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران یزد در بازدید از مدرسه علمیه الزهرا(س) یزد اهم فعالیت های فرهنگی مدارس استان را در چهاربخش اخلاقی، تربیتی، پرورشی و تبلیغ تقسیم کرد و گفت: طلاب علاوه بر رعایت اخلاق و اخلاص در عمل، در عرصه فضای مجازی فعال تر شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، خانم مریم حسن پور، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران یزد به همراه معاونان شش مدرسه خواهران شهرستان یزد با هدف تعامل و تبادل فرهنگی در بازدید از بخش های مختلف و فعالیت های فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) اظهار کرد: اهمیت فعالیت های فرهنگی با توجه به تلاش دشمنان برای نفوذ فرهنگی، در این برهه از زمان بیش از گذشته احساس می شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت کارهای فرهنگی، افزود: بهترین روش برای درک این اهمیت، توجه به دیدگاه رهبر معظم انقلاب در مورد فرهنگ است که آن را اساس یک جامعه و امری حیاتی می دانند.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران یزد، هدف از انجام کار فرهنگی را رشد و تعالی خود و مناسب کردن فضای حوزه دانست و عنوان کرد: در انجام کار فرهنگی، توحیدمحوری و اخلاق، اصل است و باید با توکل بر خدا و اخلاص در کارها، خود و دیگران را به مقام والای معنوی برسانیم.

 حسن پور در پایان، کارهای فرهنگی مدارس علمیه خواهران را در چهار بخش اخلاقی، تربیتی، پرورشی و تبلیغ تقسیم کرد و افزود: با توجه به گزارش هایی که از فعالیت های مدارس علمیه به ما می رسد، این چهار بخش را در همه امور گنجانده اند و مرکز مدیریت، خواستار این است که طلاب علاوه بر رعایت اخلاق و اخلاص در عمل ، در فضای مجازی بیش از گذشته فعال تر شوند.

برپایه این گزارش، در ادامه این بازدید معاونان فرهنگی با مشاهده کلیپی با فعالیت های فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) یزد در سال تحصیلی 94-95 و مناسبت های گوناگون آشنا شدند.

 معاونان فرهنگی مدارس علمیه خواهران شهرستان یزد، همچنین ضمن بازدید از قسمت های مختلف این مدرسه از جمله اتاق مشاوره و ... از فعالیت های این مرکز تقدیر کردند.

 

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha