جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی-لرستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه امروز توجه به کیفیت آموزش در مدارس علمیه باید در اولویت کادر علمی آموزشی حوزه قرار گیرد، تصریح کرد: ارتقای مباحث تهذیبی، آموزشی و پژوهشی باید بصورت روزانه در تربیت طلاب لحاظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، امروز در اجلاسیه مدیران مدارس علمیه استان لرستان، در مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع)  کوهدشت با بیان این که متولیان و اساتید حوزه رسالت سنگین هدایتگری و تربیت طلاب جوان را بر عهده دارند، گفت: زحمت کشان عرصه تعلیم و تربیت در حوزه باید با عمل به وظیفه خطیر خود در راستای تربیت طلابی مهذب و کارآمد برای خدمت به تبلیغ و ترویج آموزه های دین مبین اسلام و مکتب تشیع تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه رسالت حوزویان ادامه رسالت انبیاء، اولیای الهی و پیامبر گرامی اسلام(ص) است، تصریح کرد:علماء و مبلغان در جامعه وظیفه آگاهی بخشی و نهادینه کردن سیره اهل بیت(ع)  را بر عهده دارند.

رئيس شورای حوزه علمیه استان لرستان با تاکید بر رفع مشکلات مدارس علمیه استان و توسعه و تقویت سطوح آموزشی حوزه های، گفت: گسترش زیر ساخت های آموزشی و پژوهشی در مدارس علمیه در دستور کار شورا و مدیریت حوزه استان قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه امروز توجه به کیفیت آموزش در مدارس علمیه باید در اولویت کادر علمی آموزشی حوزه قرار گیرد، تصریح کرد: ارتقای مباحث تهذیبی، آموزشی و پژوهشی باید بصورت روزانه در تربیت طلاب لحاظ شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه شورا و مدیریت حوزه علمیه استان در تلاش است تا با ایجاد و راه اندازی سطوح بالاتر حوزه در شهرستانها، از مهاجرت مبلغان و علماء به سایر مناطق برای تحصیل جلوگیری نماید، افزود: با راه اندازی سطوح عالی و درس خارج فقه در مدارس علمیه استان می توان از توان تبلیغی روحانیون و مبلغان در داخل استان بهره گرفت و به توسعه و ترویج فرهنگ دینی کمک کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha