جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علی میناپور دیالی- مدیر حوزه لرستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان این که طلاب مدارس علمیه امانت الهی در دست متولیان حوزه و اساتید هستند، گفت: اینکه مدیران و اساتید مدارس باید با انگیزه الهی و خالص در راستای تهذیب و تعلیم طلاب حرکت جهادی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور، عصر امروز در اجلاس مدیران مدارس علمیه استان، در مدرسه باقرالعلوم(ع) کوهدشت با اشاره به اینکه مدیران و اساتید مدارس باید با انگیزه الهی و خالص در جهت تهذیب و تعلیم طلاب حرکت جهادی داشته باشند، گفت: دست اندرکاران تعلیم و تربیت در مدارس علمیه باید با همتی والا شور و انگیزه تحصیل علوم دینی را در بین طلاب نهادینه کنند.

وی با اشاره به اینکه نظم و انضباط برای حضور طلاب در کلاس های درس می تواند فرهنگ علم آموزی را در بین طلاب نهادینه کند، تصریح کرد: مدیران و اساتید حوزه باید با ترسیم و اجرای برنامه های کلی حوزه و ایجاط خلاقیت در ارائه برنامه های تهذیبی ر تعلیمی، مبلغانی مهذب و کارآمد را برای تبلیغ  معارف اهل بیت(ع) تربیت نمایند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان در ادامه با تشریح و تبیین دو طرح اجرایی حوزه در مدارس علمیه با عنوان "استاد یاری" و "استادپروری"، گفت:امید می رود مدیران و اساتید مدارس بتوانند با شناسایی استعدادهای حوزوی در جهت اجرای موفق این طرح ها گام بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین میناپور همچنین برگزاری مباحثه های گروهی در مدارس را نیز از دیگر برنامه های اجرایی حوزه استان برشمرد و یادآور شد: انجام مباحثه های گروهی موجب ارتقاء دانش طلاب و همچنین رفع اشکالات احتمالی دروس خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه لرستان، در پایان با اشاره به اینکه مدیران مدارس باید در جهت اجرای برنامه های علمی آموزشی و تهذیبی وظایف خود را به خوبی انجام دهند، افزود: سرعت،ع مل و دقت در انجام امور محوله موجب ارتقاء کیفیت آموزشی، رفع مشکلات و تقویت زیر ساخت های حوزه خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha