پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سفر تبلیغی-زیارتی طلاب مدرسه علمیه الغدیر اهواز به کربلای معلا

حوزه/ حجت الاسلام فرامرز نژاد، با اشاره به اردوی زیارتی، تبلیغی طلاب مدرسه علمیه الغدیر اهواز به کربلای معلا، گفت: این اردو طبق روال هر ساله برای طلاب مدرسه علمیه برگزار می شود که با یاری خداوند متعال ۸۰ طلبه راهی همایش میلیونی اربعین حسینی شدند.

حجت الاسلام کاظم فرامرزنژاد، مدیر مدرسه علمیه الغدیر اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری اردوی زیارتی کربلای معلا، اظهار داشت: این اردو طبق روال هر ساله برای طلاب مدرسه علمیه برگزار می شود که با یاری خداوند متعال ۸۰ طلبه را راهی همایش میلیونی اربعین حسینی کردیم.

وی با اشاره به برگزاری مراسم بدرقه طلاب گفت: این مراسم با حضور  حجت الاسلام و المسلمین حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز برگزار شد تا إن شاءالله دعای خیر این عالم مجاهد، پشت و پناه طلاب مدرسه علمیه باشد.

حجت الاسلام فرامرز نژاد، حضور طلاب در همایش اربعین حسینی را یک ضرورت برشمرد و افزود: در این همایشی که میلیون ها مسلمان شرکت می کنند، باید طلاب و روحانیون حوزه های علمیه نیز حضور داشته و به رسالت اصلی خویش، یعنی تبلیغ شعائر دینی بپردازند.

مدیر مدرسه علمیه الغدیر اهواز، اربعین حسینی را ظرفیتی بزرگ برای وحدت اسلامی و دعوت مردم به «کلمه الله» توصیف کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه فلسفه اصلی قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، دعوت مردم به مسیر الهی بود، اربعین حسینی و پیاده روی اربعین نیز می تواند مردم را به راه حسین و سیر الی الله دعوت کند.

وی در پایان با بیان این که همه طلاب و روحانیون باید از ظرفیت های همایش اربعین حسینی، کمال بهره و استفاده را ببرند، تصریح کد: جای جای همایش پیاده روی اربعین حسینی، فرصتی است که اگر طلاب زیرک و فرصت طلب باشند، می توانند از آن در راستای خدمت به اسلام ناب محمدی و انقلاب حضرت روح الله بهره برند که بیشترین توصیه من به طلابی که در «طریق الکربلا» راهی شدند، همین مسأله بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha