شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ یادواره شهید زین الدین و شش هزار شهید استان قم

حوزه/ فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب از برگزاری یادواره شهید زین الدین و ۶ هزار شهید استان قم با سخنرانی تولیت آستان قدس رضوی در ۲۷ آبان ماه در قم خبر داد.

به گزارش خبر گزاری«حوزه»، سردار  احمدی امروز در نشست خبری که با  موضوع  هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید زین الدین و سرداران و 6 هزار شهید استان قم  در مجتمع شهید آیت الله سعیدی قم برگزار شد گفت: امسال هفته بسیج مقارن با اربعین شده و همین امر اهمیت موضوع را دو چندان کرده است و برنامه های مختلفی برگزار خواهیم کرد.

 فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع)  بیان داشت: یکی از این برنامه ها، راهپیمایی بسیجیان استفاده از مکان های  مقدس امامزاد گان، حرم مطهر، بلوار پیامبراعظم(ص)  تا جمکران است.

سردار احمدی عنوان کرد: در طول هفته هم این سپاه  برنامه های خواهد داشت و در  روز جمعه به همراه فرماندهان پایگاه ها حضور پر شکوهی در نماز جمعه خواهند داشت.

 فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) افزود: دیدار با مراجع، دیدار با خانواده شهدا و شهدای مدافع حرم، همایش ائمه جمعه و جماعات و  عطر افشانی قبور شهداء از جمله این برنامه ها خواهد بود.

وی عنوان کرد:  در یادواره سردار شهید زین الدین  حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی سخنرانی خواهد کرد، و این مراسم بعد از نمار مغرب در  مجتمع امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

 سردار احمدی گفت: یکی از برنامه ها به اجرا در آوردن منویات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی است و تا کنون فعالیت های خوبی در این زمینه صورت  گرفته است.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب افزود: تمام هدف سپاه حمایت وسازماندهی کارگاهای تولیدی در شهر و کشور است.

وی بیان داشت: برای گرامیداشت هفته بسیج، هر روز با عناوینی  مانند ولایت مداری، ایثار مداری و ارزشمداری نام گذاری شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha