چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سردار فتوحی

حوزه / فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در نشستی با خبرنگاران گفت: بسیج برای ایجاد تمدن بزرگ جهانی اسلام ناب محمدی فعالیت می کند و عامل ارتقاء شخصیت، هویت و اعتبار بین المللی کشور ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد؛ سردار حاج اکبر فتوحی امروز در نشستی با خبرنگاران یزدی که به میزبانی خانواده شهید حسین دهستانی برگزار شد اظهار کرد: قدرت جنگ نرم بسیج برپایه دانش و تجربیاتش بیش از قدرت جنگ سخت است و تا کنون ایران در مقابل هر تهدیدی که توانسته سرش را بالا بگیرد نقش بسیج در آن دیده می شود.

وی تصریح کرد: حرکت و برنامه های بسیج برای جهانیان ثابت شده است و بسیج عامل ارتقاء شخصیت، هویت و اعتبار بین المللی کشور ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد فرهنگ بسیجی را یک اصل در جهان معرفی کرد و افزود: این تفکر امروزه در ایجاد امنیت ملی و نیز در اکمنیت کشورهای اسلامی نقش تعیین کننده ای دارد.

سردار فتوحی شعار امسال هفته بسیج « بسیج، انقلابی و خدمتگذار» اعلام کرد و گفت: در این هفته تعداد 507 برنامه بسیج د برگزار می شود.

وی یکی از برنامه های هفته بسیج در استان یزد را اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان مدافعان حرم از تمام اقشار بسیج در جمعه پنجم آذر در مرکز استان و شهرستان ها و حرکت به سمت میعادگاههای نماز جمعه اعلام کرد و دیگر برنامه های گرامیداشت هفته بسیج را افتتاح گروه تلویزیونی بسیج و سازماندهی و اولین حضور میدانی لشکر الغدیر، غبارروبی قبور مطهر شهدا، برگزاری نمایشگاه قطب صنایع تبدیلی و اقتصاد مقاومتی، برگزاری همایش شکوه هجرت و تقدیر از گروه های جهادی موفق، اجرای ویژه برنامه هایی در سیمای مرکز یزد و ...برشمرد.

 

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha