جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آستان مقدس شاهچراغ(ع)

حوزه/ توسط حوزه پایگاه های اینترنتی آستان مقدس احمدی و محمدی (علیهما السلام) بخش زیارت نیابتی در سایت های فارسی، عربی و انگلیسی پرتال جامع آستان مقدس شاهچراغ(ع) راه اندازی شد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام سلامی معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس با اعلام این خبر افزود: ارادتمندان به حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام که امکان تشرف و حضور فیزیکی در حرم مطهر جهت زیارت را ندارند، می توانند با مراجعه به بخش زیارت نیابتی پایگاه اینترنتی حرم مطهر به نشانی shahecheragh.ir/ziarat با درج نام، متن دلنوشته و نشانی پست الکترونیکی خود، درخواست زیارت نیابتی خود را ارسال فرمایند.

حجت الاسلام سلامی افزود: درخواست های زیارت ثبت شده به نیابت از متقاضیان در کمتر از یک هفته انجام و سپس از طریق ایمیل به آنها اطلاع رسانی می شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس ادامه داد: متقاضیان زیارت نیابتی عرب زبان می توانند با مراجعه به لینک  مربوطه در سایت عربی آستان مقدس به نشانیarabic.shahecheragh.ir و متقاضیان زیارت نیابتی انگلیسی زبان نیز می توانند با مراجعه به لینک مربوطه در سایت انگلیسی آستان مقدس به نشانی  en.shahecheragh.ir  درخواست زیارت نیابتی خود را ثبت کنند.

انتهای پیام 313/44

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha