جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اولین پایگاه هلال احمر حوزه علمیه  هرسین افتتاح شد

حوزه/ اولین پایگاه هلال احمر در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) هرسین باحضور مسئولان و امام جمعه این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه حجت الاسلام روح الله باقری در مراسم افتتاح اولین پایگاه هلال احمر در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان هرسین عنوان داشت: با توجه به سفارش خداوند متعال در راستای کمک به همنوع و خدمت رسانی به افراد آسیب دیده در جامعه اولین پایگاه هلال احمر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) و در جهت ترویج فرهنگ انسان دوستی افتتاح شد.

امام جمعه شهرستان هرسین اظهار داشت: طلاب و روحانیون علاوه بر کمک به جامعه با زبان و مشاوره می توانند با فراگیری کمک های اولیه در حوادث غیر مترقبه و حساس به یاری هم نوعان خود بشتابند.

این استاد حوزه با اشاره به اهمیت ارتقای دانش و مهارت روحانیون و خانواده‌های آن‌ها بیان داشت: پایگاه هلال احمر با خدمات عام النمنفعه در راستای ترویج فرهنگ انسان دوستانه و خدمات رسانی به مردم در مواقع حساس و بحرانی تشکیل شده است.

حجت الاسلام باقری در ادامه افزود: تشکیل پایگاه هلال احمر به ارتقا سلامت جامعه کمک می کند و فرهنگ خودامدادی را در بین مردم نهادینه می کند.

امام جمعه شهرستان بیستون در پایان ابراز امیدواری کرد: با توجه به اینکه وظیفه طلاب و حوزه های علمیه خدمت به مردم است با تشکیل پایگاه های های هلال احمر در هریک از مدارس علمیه و فراگیری دوره های آموزشی هلال احمر توسط طلاب، مبلغان دین می توانند در تمام زمینه ها به مردم خدمت کرده و آنها را یاری کنند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha