پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام قاسم الهی صدر شیرازی

حوزه/ مدیر مدرسه شهید دستغیب شیراز، از برگزاری نشست بررسی ویژگی یاران امام زمان(عج) از دیدگاه روایات و قرآن در این مدرسه علمیه خبر داد.

حجت الاسلام قاسم الهی صدر شیرازی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در شیراز، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام ماه صفر، گفت: به منظور آشنایی حوزویان مدرسه علمیه شهید دستغیب شیراز با ویژگی یاران و اصحاب حضرت صاحب الزمان(عج) از دیدگاه آیات قرآنی و روایی و به همت معاونت پژوهش این حوزه علمیه، نشست بررسی ویژگی یاران امام زمان(عج) ویژه طلاب و روحانیون این حوزه، پنجشنبه 27 آبانماه ساعت 15 در این مدرسه برگزار می شود.

وی افزود: در این نشست بررسی اساتید و متخصصین امر مهدویت با تحقیق و بررسی مهم ترین منابع مورد استفاده كتب تاريخي و روايي از جمله بحارالانوار، غيبت نعماتی، غيبت طوسی امام مهدي از ولادت تا ظهور را تحلیل نموده و سپس در ادامه مدیریت این حوزه علمیه در جمع طلاب به ایراد سخن می پردازد.

استاد حوزه شیراز اظهار داشت: حوزویان مدرسه شهید دستغیب شیراز در این نشست ها که به صورت ماهانه برگزار می شود، با ویژگی های اخلاقی، روحی و معنوی و همچنین با اقسام یاران آشنا می شوند.

مدیر مدرسه شهید دستغیب شیراز گفت: در ادامه این نشست، برنامه های مباحثه، جلسه پرسش وپاسخ و ... برنامه ریزی شده که از سوی معاونت های اجرایی در روز نشست برگزار خواهد شد.

انتهای پیام 313/44

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha