جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اعزام سفیران کریمه اهل بیت(ع)

مسئول اداره زائران غیر ایرانی گفت: سفیران کریمه اهل بیت(س) در ایام پیاده روی اربعین، در یک هزار موکب که به زائران حسینی خدمت رسانی می کنند، حضور یافته و از آنها تقدیر می کنند.

کمال ثریا اردکانی در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه»با اعلام این خبر گفت: اعزام سفیران کریمه به مواکب  عراقی در مسیرهای حله- کربلا و از نجف تا کربلا انجام می شود که این سفیران با اهدای پرچم متبرک آستان مقدس به مواکب و سایر متبرکات، از آنها تقدیر می کنند.
وی افزود: هدف از این اقدام فرهنگی تقدیر و تشکر از مواکب و میزبانان زائران اربعین حسینی بوده که در این راستا، حدود سه هزار موکب شناسایی شده که به علت محدودیت زمانی حدود یک هزار موکب هدف گذاری شده که سفیران کریمه اهل بیت(س) تا روز اربعین از آن ها بازدید خواهند کرد.
مسئول اداره زائران غیر ایرانی با اشاره به استقرار تیم پاسخگویی ومشاوره به زبان های خارجی، خاطر نشان کرد: پاسخگویی و مشاوره با حضور کارشناسان دینی که مسلط به زبان های فرانسوی، انگلیسی، عربی، فارسی، سندی ، سرائیکی، اردو در دو بخش بانوان و آقایان و ایجاد تعامل با زائرین جهت مراجعات مکرر و آشنایی با خدمات فرهنگی اداره زائران غیر ایرانی از دیگر برنامه های این اداره درموکب آستان مقدس می باشد.
وی گفت: اهدای زیارت اربعین و زیارت عاشورا و کمک به زائرین خارجی و راهنمایی به بخش های دیگر در موکب آستان مقدس جهت اسکان و اطعام از دیگر برنامه های اداره زائرین غیر ایرانی در موکب آستان مقدس می باشد.
ثریا اردکانی در پایان خاطر نشان کرد: استقبال از سفیران  کریمه اهل بیت(س) نسبت به سال گذشته بیشتر شده و امیدواریم در سال های آینده نیروهای بیشتری را بسیج نماییم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha