پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مصطفی اوحدی

حوزه / معاون تهذیب حوزه علمیه استان مرکزی از برگزاری ۱۱۰ درس اخلاق در این حوزه از ابتدای سال تحصیلی جاری خبرداد.

حجت الاسلام مصطفی اوحدی در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به اهمیت اخلاق در جامعه به خصوص در بین طلاب اظهارداشت: اخلاق و آموزش در حوزه علمیه دو مقوله تفکیک ناپذیر است و بهترین درس اخلاق و بیشترین پیام های اخلاقی و تهذیبی را رفتار و منش مدیران و معاونین و اساتید مدارس علمیه به طلاب منتقل می کند.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان مرکزی افزود: موفقیت های موجود در مدارس علمیه  در تربیت طلاب متخلق و انقلابی، متعبد ،محقق ، شجاع ، مخلص، زاهد، قانع، نظم در امور و در مجموع زی طلبگی مرهون اخلاص و تدبیر و برنامه ریزی تهذیبی و رویکرد تربیت دینی می باشد.

به گفته وی، مسئولیت تربیت طلاب از سنگین ترین مسئولیت هاست که نگاه جامع و دور از سلیقه های شخصی مسئولین و مدیران مدارس علمیه را می طلبد.

حجت الاسلام اوحدی تصریح کرد: در همین راستا از ابتدای سال تحصیلی جدید تاکنون 110 کلاس اخلاق برای عموم طلاب در مدارس علمیه استان مرکزی برگزار شده که توفیق داشتیم 35 کلاس اخلاق را در محضر اساتید اعزامی از معاونت تهذیب حوزه های علمیه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که امروز ابزار جدید و هجمه های شیطانی از هر جهت نسل جوان را تهدید می کند؛ برای تربیت اخلاقی طلاب اکتفا نمودن به هفته ای یک کلاس اخلاق پاسخ گوی تربیت طلبه متخلق نیست و شایسته است از افرادی که تفکرات تربیتی اخلاقی و انقلابی دارند در مدارس علمیه  بیشتر حمایت شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha